dimecres, 30 de desembre del 2009

VALORACIÓ PERSONAL

Després d'haver realitzat totes les activitats proposades de l'assignatura, cal dir, que jo no estava gaire al dia amb les noves tecnologies i, gràcies en part, a aquesta assignatura, m'ha permès refrescar, millorar i sobretot, aprendre programes que desconeixia per complet.

Personalment, l'he dedicat molta estona a aquesta assignatura perquè quasi cada setmana teniem feina a realitzar i en més d'una ocasió, vaig demanar ajuda a companys de classe per resoldre possibles dubtes i ajudar-nos amb aquelles pràctiques més complicades.
He après molt, i considero que les tasques realitzades han estat molt interessants (tot i la gran dedicació requerida). Per exemple, la pràctica del video va ser molt divertida, vaig tenir l'oportunitat de treballar amb un grup molt bó i, tot i la dificultat de la pràctica, vam treballar en equip en tot moment i això ens va facilitar molt la feina.
En general, totes les activitats les he trobat molt interessants i aprofitoses. per exemple, la de retocar una fotografia, semblarà una tonteria per alguns, però a mi em va permetre realitzar-ho per primera vegada... o realitzar l'audio (divertit i senzill)
Amb la pràctica de la Viquipedia i Blogosfera també em va ensenyar molt. Desconeixia un munt de coses d'aquests programes i estic molt contenta del treball realitzat.
En definitiva, ha sigut una assignatura que reclamava la nostra atenció constantment, a vegades una mica complicada, però molt contenta amb els resultats (en quant a aprenentatge) obtinguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada