dilluns, 21 de setembre del 2009

EVOLUCIÓ PERSONAL AL VOLTANT DE LES NOVES TECNOLOGIES


Al llarg de la meva vida, he anat creant una vincle cada vegada més estret entre les tecnologies i jo.
Tot va començar en els estudis primària, més concretament a les aules de informàtica de l'escola. Ja han passat un quants anys, però encara conservo un bon record, inclús el record del professor que impartia l'assignatura. Recordo estones dibuixant en el programa "Paint", jocs diversos,.. era tot molt extrany per a nosaltres, diferent i novedòs. Tot i que també utilitzavem un altre tipus de tecnologia com ara la visual. Per mitjà de películes passavem estones molt bones.

En l'àmbit familiar, la tecnologia ja estava present en la meva vida. Els meus germans i jo vam tenir la sort de tenir un pare al qual li agradava (i continua agradant) molt la tecnologia i desde sempre ha estat molt interessat per aquesta. Així doncs, li agradava molt estar al dia de les novetats tecnològiques i d'alguna manera ell ens va introduïr una mica més en aquest món. Recordo per exemple, la primera vegada que ens va regalar un "walkman" per escoltar música amb les "famoses" cintes de cassette, o el primer equip de música que ens va regalar.. per no parlar de la quantitat de filmacions i fotos que avui dia encara conservem..

Després vaig passar a l'educació secundària. Allà va continuar el meu aprenentatge, amb altres programes com ara l'Excel o el Word. Sincerament, anava fent, però mai he sentit una gran, gran curiositat per l'ordinador fins uns anys més tard. Tenia més interés per altres tecnologies com ara els telèfons mòbils o les càmares fotogràfiques.

Acabada l'educació secundària va arribar la vida universitària, a on vaig estar 3 anys fins diplomar-me en Turisme. Al primer any vaig fer una assignatura anual de informàtica, practicant programes com el Wod, Excel, Acces, el programa Amadeus,..

Considero que amb el temps, m'he anat enganxant una mica més a les noves tecnologies com ara l'ús de Internet (recerca de informació, utilització del messenger, hotmail i més tard el facebook,..), MP3, Nintendo,.. agradant-me més a mesura que les anava utilitzant. I é spositiu, ja que en el món en el què estem és impossible viure sense tecnologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada